Spôsoby a cena dopravy
VI. Dodacie podmienky
6.1 Tovar bude Predávajúcim kupujúcemu dodaný spôsobom, ktorý si kupujúci zvolil v objednávke tovaru. Dostupnosť tovaru je uvedená pri produkte, je orientačná a neplynie z nej nárok na reklamáciu. Zväčša nie je dlhšia ako 30 kalendárných dní.
6.2 Predávajúci predpokladá a umožňuje tieto spôsoby dodania tovaru:
(i) Osobný odber: Tovar môže prevziať iba kupujúci. Osoba preberajúca tovar musí poznať číslo objednávky tovaru a prípadne mať so sebou vytlačenú objednávku tovaru,
(ii) Zasielanie prepravnou službou - Cena prepravy sa riadi podľa cenníka aktuálneho v deň objednávky,
Cena dopravy : do 30kg –
Pri nákupe do 100 Eur : 5€ pri platbe kartou alebo 6€ pri platbe na dobierku
Pri nákupe nad 100 EUR – doprava ZDARMA
Cena dopravy: nad 30 kg – po dohode s predávajúcim
Doprava do Českej republiky prostredníctvom DPD - 7,9€ (nutnosť platby vopred na účet alebo kartou)
6.3 Kupujúci, ktorý je podnikateľom, je povinný (kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, je tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná, s výnimkou prípadov, keď je objednávka vybavovaná viac dodávkami (potom sa jednotlivé dodávky nepovažujú za neúplné), alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu. V prípade, že poškodenie obsahu zásielky kupujúci zistí po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín zaslať zápis o poškodení zásielky na e-mailovú adresu eshop@star-baits.sk
6.4 Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavujú spotrebiteľa práva vec reklamovať, dávajú však Predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
6.5 Tovar bude dodaný v termíne závislom na kupujúcim zvolenom spôsobe dodania tovaru, ako bude vyplývať z objednávky kupujúceho a v príslušnom dodacom termíne uvedenom pri tovare v rámci e-shopu. Ak je uvádzaná doba expedície, znamená to, že predávajúci zabezpečí v uvedenej lehote odovzdanie tovaru dopravcovi (alebo odovzdanie na odberné miesto) a k tejto lehote je nutné pripočítať dobu doručovania daného dopravcu podľa voľby kupujúceho.
6.6 V prípade zasielania tovaru prepravnou službou alebo kuriérom, riziko straty alebo poškodenia tovaru prechádza na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, vo chvíli, keď kupujúci alebo ním určená tretia strana s výnimkou dopravcu prevezme tovar do fyzickej držby. Bez toho, aby boli dotknuté práva kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, voči dopravcovi, však riziko prechádza na kupujúceho odovzdaním tovaru dopravcovi, ak dopravcu poveril prepravou kupujúci a ak túto možnosť neponúkol kupujúcemu predávajúci.
Spôsob dodania:
1. Slovensko poštou - balík môžete očakávať najneskôr do 4 dni od odoslania z nášho skladu
2. EXPRES KURIÉR 24h DPD - balík môžete očakávať do 24 hodín (neplatí počas víkendu) od odoslania tovaru zo skladu (platí výlučne pre objednávky do 12.00 hod. pod podmienkou, že tovar je fyzicky na sklade, upozorňujeme, že dostupnosť: obvykle skladom nemusí znamenať realitu a túto dostupnosť je potrebné si overiť, pokiaľ tovar skladom nie je posielam v deň prijatia objednaného tovaru na sklad)
3. Packeta - balíky vydané výdajným miestom spoločnosti packeta prostredníctvom Z-BOXU
4. Packeta HOME - balík doručovaný kuriérom prepravnej spoločnosti Packeta.